-

VEIKSMĪGAI SADARBĪBAI

KLIENTU ATTIECĪBU VADĪBA
Latvia Tours strādā pēc starptautiski atzīta klientu attiecību vadības principa, ar mērķi nodrošināt jums vispiemērotākos pakalpojumus un atbalstu jebkurā darījumu brauciena norises posmā.

Sadarbības uzsākšana

Sadarbības uzsākšanas posmā mēs kopīgi nosakām jūsu uzņēmuma vajadzības un vēlmes. Jums tiek piešķirts korporatīvo klientu apkalpošanas vadītājs un individuālais konsultants, kurš rūpējas par to, lai mūsu sadarbība norisinātos veiksmīgi un rezervēšanas procesā tiktu ievērotas visas jūsu vēlmes.

Darījumu braucienu politikas izstrāde

Ja nepieciešams, mēs palīdzam definēt jūsu uzņēmuma darījumu braucienu apkalpošanas politiku. Jo skaidra darījumu braucienu politika palīdz samazināt izmaksas, izvēlēties optimālākos piegādātājus un ietaupīt aviobiļešu, viesnīcu un citu tūrisma pakalpojumu izmaksas.
 

Uzņēmumu salīdzinošā vērtēšana

Strādājot ar lielu skaitu korporatīvo klientu, esam apkopojuši salīdzinošo informāciju par aviokompāniju, viesnīcu un citu piegādātāju piešķirtajām speciālajām cenām mūsu klientiem. Šī informācija ļauj mums analizēt jūsu uzņēmuma iespējas, kā arī nodrošināt labākas aviobiļešu, viesnīcu un citas cenas.
 

Mūsdienīgas rezervēšanas un IT sistēmas

Latvia Tours izmanto modernu starptautisko Front-Mid-Back Office sistēmu. Sistēmā iespējams uzglabāt datus par uzņēmumu un tā darbiniekiem, kas dodas darījuma braucienos, kā arī informāciju par aviokompāniju lojalitātes karšu numuriem, vēlamo sēdvietu lidmašīnā, vēlamajām viesnīcām un piegādātājiem. Šī informācija tiek automātiski izmantota, kad ceļojumu konsultants veic rezervācijas.

Ikgadējās tikšanās

Reizi gadā korporatīvo klientu apkalpošanas vadītājs tiksies ar jums, lai uzlabotu jūsu uzņēmuma darījumu braucienu politiku un apspriestu izmaksu samazināšanas iespējas nākamajā gadā.

Regulāri semināri un apmācības Jūsu uzņēmuma darbiniekiem

Korporatīvo klientu apkalpošanas vadītājs rīkos apmācību seminārus Jūsu uzņēmuma darbiniekiem par efektīvu darījumu braucienu organizēšanu un izmaksu samazināšanu.

Statistika

Korporatīvo klientu apkalpošanas vadītājs sagatavos detalizētu statistiku par jūsu uzņēmuma darījumu braucieniem, tādejādi nodrošinot iespēju kontrolēt darījumu braucienu izmaksas un tendences.
 
Jūs varat izvēlēties statistiku, kas būtu vispiemērotākā tieši jūsu uzņēmumam:
  • produktu statistiku - uzņēmuma izmantotās produktu grupas;
  • galamērķu statistiku - uzņēmuma izmantotie galamērķi un to izmaksu analīze;
  • ceļotāju statistiku - uzņēmuma darbinieku darījumu braucienu analīze;
  • viesnīcu statistiku - uzņēmuma izmantotās aviokompānijas, lidošanas klases un izmaksas.
 

Vēlaties uzzināt vairāk?
Sazinieties ar mums
T: 67085087 / 26391267
E: info@bplus.lv
Par mums